У рамках Майстерні міста фахівці управління транспорту розповіли про результати впровадження заходів Плану сталої міської мобільності. З 2019 року документ є основою для транспортної політики міста.
Що зроблено для того, аби переміщення мешканців у Житомирі було ефективним в плані часу, комфорту, вартості та спричиняло якнайменший негативний вплив на довкілля?
"Враховано пріоритетність саме електротранспорту в місті. Було проведено обстеження пасажиропотоків у міському транспорті, аналіз доступності громадського транспорту та дублювання маршрутів", - говорять в управлінні транспорту.
Представлено також аналіз мобільності житомирян:
«У Житомирі 39% жінок користуються тролейбусом, 56% жінок - автобусами та маршрутками, 5% - трамваєм. Щодо чоловіків: 35,1% - тролейбусом, 60,8% користуються автобусам та маршрутками, 4,1% - трамваєм».
Індивідуальним автомобільним транспортом користуються 33,1 % водійок, 66,9% пасажирок, 10,7% жінок віддають перевагу послугам таксі. Щодо чоловіків: 83,8% користуються індивідуальним автомобільним транспортом як водії, 16,2 % - як пасажири, 6,8 % - користуються послугами таксі».
Нагадаємо, що основними пріоритетами Плану сталої міської мобільності є посилення ролі громадського транспорту, безпека руху, стимулювання пересуватися пішки, велосипедний рух, впорядкування паркувального простору, зовнішнє сполучення міста.