Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Тролейбус на Мальованку. Хронологія проєкту

07.07.2021
Тролейбус на Мальованку. Хронологія проєкту

Як  усе починалося?

  • 2018 рік – кредитний договір між  ТТУ та ЄБРР.
  • Кредит у 10 млн євро надано на модернізацію ТТУ, закупівлю 50 нових одиниць тролейбусів, будівництво нового миючого комплексу.
  •  2019 рік – бонус до кредитного договору – грантові кошти у 2 мільйони євро на розбудову контактної мережі.

Які напрямки розглядалися?

  • Опрацьовувалися  два  напрямки: Глибочиця та Мальованка.
  • Від лінії на Глибочицю довелося відмовитися через відсутність тяглової підстанції. Вартість її будівництва в рази перевищувала б надані грантові кошти. Лишається  Мальованка.

Які варіанти руху тролейбуса на Мальованку розглядалися?  

  • через вулицю Радивилівську;
  • Троянівську через Подільський міст;
  • через Героїв Пожежних;
  • через  вулицю Радонову.

Чому від інших довелося відмовитися?

  • На вулиці Троянівській, так як і у Глибочиці, відсутня тяглова підстанція.
  • На вулицю Радивилівську маршрут у зворотному напрямку пролягає через небезпечне Т-подібне перехрестя. Тролейбусу довелося б здійснювати аварійний поворот на вулицю Чуднівську. Більше того, довелося б встановлювати новий світлофорний об’єкт. Всі ці деталі здорожували  проєкт.
  • Вулиця Радонова також значно здорожчувала проєкт, так як знаходиться за півтора кілометра від підстанції (тоді як до першої опори  на вулиці Героїв Пожежних – до 350 метрів). Більше того, по Радоновій довелося б майже у півтора рази збільшувати кількість опорних стовпів і, ймовірно, будувати нову тяглову підстанцію. Лишається  один варіант  - через вулицю Героїв Пожежних.

 Чи вкладається будівництво лінії у надані грантові кошти?

  •  Так,  більше того, економія  становитиме  400 тис. євро.

Куди спрямують зекономлені кошти?

  • На зекономлені кошти побудують другу виїзну групу з Депо №2 на Вітрука, 14 (наразі о 5:00 ранку розпочинається перший виїзд тролейбусів, їх одночасно виїжджає від 70 до 100 одиниць.  Друга виїзна група дозволить удвічі зменшити час випуску електротранспорту на лінію, що забезпечить вчасний виїзд громадського транспорту у ранкові «години пік»).

  •  Збудують розворотне кільце на  вулиці Львівській, що  покращить мобільність тролейбусів, дозволить планувати короткі тролейбусні маршрути, збільшить маневреність електротранспорту під час виконання аварійних робіт.

 

 

  А автобусні маршрути?

  • Після запуску тролейбусу  на Мальованку автобусні маршрути будуть переглянуті та перенаправлені на інші вулиці мікрорайону.

Важливо:

Прогнозований пасажиропотік тролейбусного маршруту на Мальованку -  4-5 тисяч  у день, з них 25%  пільговиків.   За рік - близько 2 млн пасажирів.