Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Управління культури Житомирської міської ради оголошує про конкурс на посаду директора комунального закладу «Міські публічні бібліотеки» Житомирської міської ради

08.09.2021

Управління культури Житомирської міської ради оголошує про конкурс на посаду директора комунального закладу «Міські публічні бібліотеки» Житомирської міської ради з 08 вересня 2021 року.

Початок формування конкурсної комісії з 13 вересня 2021 року.

Особа, яка бере участь у конкурсі, упродовж 30 днів з дня оголошення конкурсу має подати наступні документи:

  • заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • план роботи комунального закладу на 1 рік та перспективний план роботи на 5 років;
  • автобіографія, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (зайняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;
  • копія документа, що посвідчує особу, копія документу про вищу освіту;
  • два рекомендаційні листи довільної форми;
  • мотиваційний лист довільної форми.

Перелік документів є вичерпним. Особа може надати інші документи, які, на її думку, підтверджують її професійні чи моральні якості.

Зазначені документи надсилаються на поштову та електронну адреси до управління культури Житомирської міської ради (10002, м. Житомир, вулиця Велика Бердичівська, 61/18, E-mail: kylt@zt-rada.gov.ua).