Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Перелік документів для реєстрації ОСББ в управлінні праці та соціального захисту населення

14.07.2017
  1. Статут об’єднання.

  2. Довідка з єдиного  державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ).

  3. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи).

  4. Рішення міської влади про про зняття з балансу будинку об’єднання.

  5. Акт приймання-передачі житлового комплексу з балансу на баланс.

  6. Витяг з протоколу загальних зборів щодо затвердження внеску з обслуговування будинку та прибудинкової території.

  7. Розрахунок внеску (з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 №869).

  8. Лист на управління з проханням проводити відшкодування за надані пільги та нарахування субсидій.