При виконавчому комітеті Житомирської міської ради діє адміністративна комісія, основною метою якої є – розгляд протоколів про адміністративні правопорушення.
За період січень-березень 2017 року на розгляд комісії надійшло 316 протоколів про адміністративні правопорушення, з яких вже розглянуто 291.
Протоколи складають різні структури міста, серед яких: Муніципальна інспекція міської ради, Житомирський міський відділ поліції та патрульна поліція, КП «Інспекція з благоустрою міста Житомира», відділи благоустрою інших міст, відділ реєстрації актів цивільного стану, ВЖРЕПи.
«Правила є для всіх. Якщо один громадянин справно виносить сміття у визначені місця і за це сплачує, то чому він повинен терпіти, коли інші люди викидають сміття на стихійні звалища. Є інспекції, які це контролюють, і ми маємо їм допомогти навести лад у Житомирі», - переконує Ольга Пашко, голова адміністративної комісії міської ради, керуючий справами міськвиконкому.
Найбільше протоколів було складено муніципальною інспекцією (116) та поліцією (105).
За результатами розгляду накладено адміністративні стягнення у вигляді штрафу по 208 справах на суму 112 285 гривень.
Більшість протоколів – а саме 204 – складено за порушення Правил благоустрою. Санкція даної статті передбачає накладення штрафу на громадян від 340 до 1360 гривень, на посадових осіб, підприємців від 850 до 1700 гривень.
Це такі правопорушення: