Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Рaperless: отримати соціальні послуги можна, скориставшись QR-кодом

28.09.2021
 Рaperless:  отримати соціальні послуги можна, скориставшись QR-кодом

У Житомирі у сфері надання соціальних послуг впроваджено «Дію.QR». Відтепер паперові копії документів не є обов'язковими для отримання послуг  у спеціалістів  департаменту соцполітики. З’явилася можливість електронної подачі документів за допомогою застосунку "Дія", а  надсилати їх можна, відсканувавши QR-код. Наліпки з QR-кодами розміщені на столах спеціалістів департаменту.

«Щоб відправити копію документа на пошту органів соціального захисту, необхідно за допомогою мобільного застосунку «Дія» відсканувати QR-код,  який знаходиться на столі у спеціалістів, а потім на своєму телефоні у «Дії» підтвердити передачу копії документа. Ці QR-коди розроблені індивідуально  і містять у собі електронну адресу спеціаліста того підрозділу, куди має надійти документ.  Спеціаліст  його отримав та роздруковує», - розповідає  Вікторія Краснопір, директорка департаменту соціальної політики міської ради.

 На сьогодні  житомиряни  за допомогою QR-коду мають змогу передати  4 документи:  ID-паспорт, ідентифікаційний код, довідку ВПО та  свідоцтво про народження дитини.

Це зручно для відвідувачів,  яким не потрібно носити папери з ризиком десь забути.   А для спеціалістів департаменту нова можливість допомагає оптимізувати та автоматизувати роботу, оскільки  не витрачається час на знімання копій з оригіналів.

 У департаменті кажуть, що  найчастіше QR-кодами користуються люди для отримання послуги «Муніципальна няня»,  допомоги при народженні та  пільг.  Менше - для  отримування субсидій.

 З листопада цього року Україна увійде в режим paperless. «Державою визначено, що ми відходимо від паперових документів та йдемо у світ цифровізації.  Використання цифрових документів – це зручно для людей. «Режим «без паперів» – це коли державні органи  в Україні не можуть вимагати паперові документи, довідки та посвідчення, якщо інформація є в державних реєстрах», - пояснюють у департаменті.