Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Відділ по управлінню та приватизації комунального майна Житомирської міської ради інформує про продаж на електронному аукціоні з умовами об’єкта малої приватизації Житомирської міської об’єднаної територіальної громади

10.12.2019

 Відділ по управлінню та приватизації комунального майна Житомирської міської ради інформує про продаж на електронному аукціоні з умовами об’єкта малої приватизації Житомирської міської об’єднаної територіальної громади

 

Найменування об’єкта приватизації, його місцезнаходження

Нежитлове приміщення за адресою:

м. Житомир, вул. Лесі Українки, 43

Дані про будівлі (споруди, нежитлові приміщення) та земельну ділянку, на якій розташовано об’єкт приватизації (місцезнаходження, кадастровий номер (за наявності), площа, цільове призначення земельної ділянки, інформація про особу, якій земельна ділянка належить на праві власності або на праві користування, інформація про наявність обтяжень на земельну ділянку), функціональне використання будівель (споруд, нежитлових приміщень) та умови користування ними

Нежитлове приміщення загальною площею 126,9 кв.м., розташоване в одноповерховій будівлі на земельній ділянці Житомирської міської об’єднаної територіальної громади в особі Житомирської міської ради загальною площею 0,0235 га, кадастровий номер: 1810136300:08:013:0071.

 

Фундамент бутовий, стіни деревяні сайдинг, перекриття із деревяних балок, грунтова підлога, профнастилова покрівля. Забезпечене приміщення електропостачанням, має пічне опалення. Приміщення напівзруйноване. 

 

План будівлі та фотоматеріали додаються.

Інформація про балансоутримувача (найменування, його місцезнаходження і контактні дані)

Комунальне підприємство «Житлове виробниче  підприємство аварійних робіт» Житомирської міської ради  (код ЄДРПОУ 13578918), адреса: 10029, м. Житомир, вул. Лесі Українки, 45

Спосіб проведення аукціону

електронний аукціон з умовами

Ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ (за наявності)

 

Стартова ціна об’єкта

  176 949 грн. 60 коп (з ПДВ)

Розмір гарантійного внеску

 17 694 грн. 96 коп (з ПДВ)

Розмір реєстраційного внеску

834,6 грн.

Найменування установи банку, її адреса та номери рахунків, відкритих для внесення гарантійного внеску, реєстраційного внеску

та проведення розрахунків за придбані об’єкти

 https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2

 

Найменування банку, ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ, МФО, місцезнаходження та номери рахунків у національній валюті, доларах США і євро, відкриті для перерахування електронних майданчиків гарантійного та реєстраційного внесків, та казначейських рахунків для проведення розрахунків за придбані об’єкти

Банк одержувача коштів – Держказначейська служба України м.Київ, МФО 820172, одержувач коштів - виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області, код ЄДРПОУ 04053625, р/р 37327065003334 (у національній валюті). УВАГА!!!

З 01 січня 2020 року реквізити рахунків буде змінено.

Інформація про договори оренди, укладені щодо об’єкта або його частини, із зазначенням за кожним таким договором найменування орендаря, орендованої площі, розміру місячної орендної плати, строку дії договору оренди

Договір оренди нерухомого майна від 20.12.2017 № 96: нежитлове приміщення загальною площею 126,9 кв.м орендує приватне підприємство «Проспект-Проект» для розміщення офісу. Орендна плата у розмірі 31 грн. 76 коп за 1 кв.м без ПДВ за базовий місяць розрахунку. Договір діє до 20 листопада 2020 року.

 

Час і місце проведення огляду об’єкта

щоденно з 09.00 год. до 18.00 год. крім суботи та неділі

Інформація про радника (у разі його залучення)

відсутня

Назва організатора аукціону, адреса, номер телефону, час роботи служби з організації аукціону      

Відділ по управлінню та приватизації комунального майна Житомирської міської ради, адреса: 10014,  м. Житомир,  майдан імені С.П.Корольова, 4/2, тел. 48-12-20, 48-12-21

Графік роботи відділу: з 09.00 год. до 18.00 год., перерва на обід: 13.00-14.00 год.    Вихідні: субота, неділя.

Адреса веб-сайту організатора

Е-mail [email protected]

 Дата і номер рішення органу приватизації про затвердження умов продажу об’єкта приватизації, прийнятого відповідно до частини четвертої статті 15 Закону

Наказ відділу по управлінню та приватизації комунального майна міської ради

від  06.12.2019 № 188-П

Унікальний код, присвоєний об’єкту приватизації під час публікації переліку об’єктів, що підлягають приватизації, в електронній торговій системі

UA-AR-P-2019-11-06-000006-2

Період між аукціоном з умовами або без умов та аукціоном із зниженням стартової ціни, аукціоном із зниженням стартової ціни та аукціоном за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій (20—35 календарний день від дати опублікування інформаційного повідомлення)

30 календарних днів

Інформація про аукціон та про умови на яких здійснюється приватизація об’єкта

 

1. Аукціон з умовами:

Дата, час та місце проведення аукціону:  

 09.01.2020, час проведення аукціону встановлюється автоматично ЕТС.

Стартова ціна об’єкта  176 949 грн. 60 коп

(з ПДВ)

Гарантійний внесок для участі в аукціоні – 10% в розмірі   17 694 грн. 96 коп (з ПДВ).

Реєстраційний внесок 834,6 грн.

Крок аукціону - 1%  стартової ціни, що складає 1 769 грн. 50 коп (з ПДВ)

Умови продажу: 1) дотримання вимог та додаткових обмежень природоохоронного законодавства щодо користування об’єктом, а саме: під час експлуатації об’єкта виконання усіх санітарних, протипожежних та інших правил по утриманню об’єкта, дотримання санітарно-екологічних норм та забезпечення виконання вимог екологічної безпеки, охорони навколишнього природного середовища відповідно до нормативно-правових актів та законодавства України;

2) покупець об’єкта малої приватизації має відшкодувати витрати на оплату послуг суб’єкта оціночної діяльності щодо проведення оцінки та рецензії об’єкта малої приватизації з метою визначення його стартової ціни у розмірі 2000 грн. 00 коп. у десятиденний строк з дати укладання договору купівлі-продажу на рахунок р/р 35418062003334, Банк одержувача коштів – Держказначейська служба України м.Київ, МФО 820172, одержувач коштів - виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області, код ЄДРПОУ 04053625 (у національній валюті). УВАГА!!!

З 01 січня 2020 року реквізити рахунків буде змінено.

Заява на участь в електронному аукціоні повинна містити закриту цінову пропозицію та подається протягом всього часу з моменту опублікування відповідного інформаційного повідомлення в електронній торговій системі до закінчення кінцевого строку прийняття заяв на участь в електронному аукціоні/закритих цінових пропозицій.

Кінцевий строк подання заяви на участь в аукціоні з умовами, аукціоні із зниженням стартової ціни (подання цінових аукціонних пропозицій) встановлюється ЕТС для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 19-30 до 20-30 години дня, що передує дню проведення електронного аукціону.

У разі якщо об’єкт, що пропонувався до продажу на аукціоні не продано, проводиться повторний аукціон із зниженням стартової ціни на 50%.

Період між аукціоном з умовами та аукціоном з умовами зі зниженням стартової ціни складає 30 календарних днів від дати опублікування інформаційного повідомлення в ЕТС.

2. Аукціон з умовами зі зниженням стартової ціни:

Стартова ціна об’єкта: 88 474 грн. 80 коп    

 (з ПДВ).

Гарантійний внесок для участі в аукціоні – 10% в розмірі 8 847 грн. 48 коп (з ПДВ)

Реєстраційний внесок 834,6 грн.

Крок аукціону - 1% стартової ціни, що складає 884 грн. 75 коп (з ПДВ)

Умови продажу: 1) дотримання вимог та додаткових обмежень природоохоронного законодавства щодо користування об’єктом, а саме: під час експлуатації об’єкта виконання усіх санітарних, протипожежних та інших правил по утриманню об’єкта, дотримання санітарно-екологічних норм та забезпечення виконання вимог екологічної безпеки, охорони навколишнього природного середовища відповідно до нормативно-правових актів та законодавства України;

2) покупець об’єкта малої приватизації має відшкодувати витрати на оплату послуг суб’єкта оціночної діяльності щодо проведення оцінки об’єкта малої приватизації з метою визначення його стартової ціни у розмірі 2000 грн. 00 коп. у десятиденний строк з дати укладання договору купівлі-продажу на рахунок р/р 35418062003334, Банк одержувача коштів – Держказначейська служба України м.Київ, МФО 820172, одержувач коштів - виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області, код ЄДРПОУ 04053625 (у національній валюті). УВАГА!!!

З 01 січня 2020 року реквізити рахунків буде змінено.

 

Заява на участь в електронному аукціоні повинна містити закриту цінову пропозицію та подається протягом всього часу з моменту опублікування відповідного інформаційного повідомлення в електронній торговій системі до закінчення кінцевого строку прийняття заяв на участь в електронному аукціоні/закритих цінових пропозицій.

Кінцевий строк подання заяви на участь в аукціоні з умовами із зниженням стартової ціни (подання цінових аукціонних пропозицій) встановлюється ЕТС для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 19-30 до 20-30 години дня, що передує дню проведення електронного аукціону.

Період між аукціоном з умовами зі зниженням стартової ціни та аукціоном за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій складає 30 календарних днів від дати опублікування інформаційного повідомлення в ЕТС.

3.Аукціон за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій:

Стартова ціна об’єкта: 88 474 грн. 80 коп     

(з ПДВ).

Гарантійний внесок для участі в аукціоні – 10% в розмірі 8 847 грн. 48 коп (з ПДВ)

Реєстраційний внесок 834,6 грн.

Крок аукціону - 1% стартової ціни , що складає 884 грн. 75 коп (з ПДВ)

Умови продажу: 1) дотримання вимог та додаткових обмежень природоохоронного законодавства щодо користування об’єктом, а саме: під час експлуатації об’єкта виконання усіх санітарних, протипожежних та інших правил по утриманню об’єкта, дотримання санітарно-екологічних норм та забезпечення виконання вимог екологічної безпеки, охорони навколишнього природного середовища відповідно до нормативно-правових актів та законодавства України;

2) покупець об’єкта малої приватизації має відшкодувати витрати на оплату послуг суб’єкта оціночної діяльності щодо проведення оцінки об’єкта малої приватизації з метою визначення його стартової ціни у розмірі 2000 грн.00 коп. у десятиденний строк з дати укладання договору купівлі-продажу на рахунок р/р 35418062003334, Банк одержувача коштів – Держказначейська служба України м.Київ, МФО 820172, одержувач коштів - виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області, код ЄДРПОУ 04053625 (у національній валюті). УВАГА!!!

З 01 січня 2020 року реквізити рахунків буде змінено.

 

Заява на участь в електронному аукціоні повинна містити закриту цінову пропозицію та подається протягом всього часу з моменту опублікування відповідного інформаційного повідомлення в електронній торговій системі до закінчення кінцевого строку прийняття заяв на участь в електронному аукціоні/закритих цінових пропозицій.

 

Кінцевий строк подання заяви на участь в аукціоні за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій встановлюється ЕТС для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 16-15 до 16-45 години дня проведення електронного аукціону.

Встановлена органами приватизації територіальних громад кількість кроків аукціону за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій

Кількість кроків 5

Єдине посилання на веб-сторінку адміністратора, на якій є посилання на веб-сторінки операторів електронного майданчика, які мають право використовувати електронний майданчик і з якими адміністратор уклав відповідний договір (оператори зазначаються в алфавітному порядку)

https://prozorro.sale/