Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Відділ соціального обслуговування

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ

Організація, забезпечення та контроль за наданням соціальних послуг мешканцям Житомирської міської територіальної громади.

Забезпечення виконання стандартів і нормативів, визначених нормативно-правовими актами щодо рівня та якості соціальних послуг, що надаються за рахунок бюджетних коштів комунальними установами: Житомирським міським центром соціальних служб міської ради, Житомирським міським територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Житомирської міської ради, Центром комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю Житомирської міської ради.

Сприяння впровадженню нових соціальних послуг, в тому числі платних, відповідно до законодавства.

Забезпечення взаємодії суб’єктів, що надають соціальні послуги особам / сім’ям, які перебувають в складних життєвих обставинах.

Визначення пріоритетів соціального замовлення та організація проведення конкурсу на надання соціальних послуг за рахунок бюджетних коштів.

Організація роботи щодо внесення даних про надавачів соціальних послуг в підсистему Єдиної інформаційної системи соціальної сфери «Реєстр надавачів та отримувачів соціальних послуг».

Забезпечення виконання державних програм щодо призначення та виплати грошових компенсацій за належні для отримання жилі приміщення деяким категоріям осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, у тому числі внутрішньо переміщених осіб, та осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей, які мають право на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення.

Забезпечення виконання державної програми щодо спрямування субвенції з державного бюджету на проєктні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, підтримку малих групових будинків та забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа та виплату грошової компенсації за належні для отримання житлові приміщення.

Складання актів встановлення факту здійснення догляду за особою з інвалідністю І чи ІІ групи або особою, яка потребує постійного догляду, для супроводу такої особи для виїзду за межі України.

Складання актів обстеження матеріально-побутових умов проживання осіб, які потребують надання разової грошової допомоги, за рахунок коштів обласного бюджету, передбачених для забезпечення потреб виборчого округу депутатами Житомирської обласної ради.

Здійснення прийому документів і призначення компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на професійній основі.

Здійснення комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг на професійній основі.

Організація надання соціальних та медичних послуг потерпілим внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання.

Здійснення оцінювання потреб потерпілих внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання в соціальних послугах з догляду вдома та / або соціальної послуги натуральної допомоги.

Забезпечення реалізації експериментального проєкту з надання в закладах охорони здоров’я окремих соціальних послуг деяким категоріям осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах.

Начальник відділу: Тетяна Володимирівна КОВТУНОВИЧ

Заступник начальника відділу: Оксана В’ячеславівна МАНЬКІВСЬКА

Головний спеціаліст: Людмила Павлівна СТЕПАНЧУК

Головний спеціаліст: Анна Костянтинівна ТВЕРСЬКА

Контакти

Адреса: м. Житомир, площа Польова, 8

Кабінет № 201

Телефон 38(050)0226967

Графік роботи

Понеділок - п'ятниця 08:30 - 17:30

Обідня перерва 12:30 - 13:30 (черговий)

Субота, неділя - вихідний