Кондратюк Сергій Миколайович
Кондратюк Сергій Миколайович
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

майдан ім. С. П. Корольова, 4/2

Графік прийому громадян:

щоп'ятниці з 10:00 до 12:30

Тел. приймальні: 48-11-76

Facebook

Кондратюк Сергій Миколайович

Дата народження : 04.02.1967.

Навчальний заклад, спеціальність:

Політехнічний інститут м. Комсомольська на Амурі, 1991, спеціальність «Промислове та цивільне будівництво» (отримав диплом з відзнакою).

Трудова діяльність

 

З 1991 по 1995 роки працював майстром, виконробом, старшим виконробом УМР-8 тресту «Спецбудмеханізація-2» м. Комсомольська на Амурі.

З 1995 по 2007 роки працював майстром, начальником  відділу збуту, заступником директора ОПТМ «Житомиртеплокомуненерго».

З 2007 по 2010 роки працював на посаді директора КП «Житомиртеплокомуненерго».

З 2010 по 2011 роки працював начальником житловокомунальної інспекції  Житомирської області.

З 2011 по 2012 роки працював заступником директора ОПТМ «Житомиртеплокомуненерго».

З 2012 по 2013 роки працював начальником виробничого відділу  в Житомирській області ДП «Розрахунковий центр послуг».

З 2013 по 2014 роки працював начальником відділу по Центральному регіону управління контролю за будівництвом об'єктів, якістю будівельних матеріалів та державного ринкового нагляду №1, першим заступником начальника Інспекції державного архітектурного будівельного контролю у Житомирській області.

З 2015 по 2016 роки працював начальником житлового управління Житомирської міської ради.

З 2016 по 2017 роки працював начальником управління Державного архітектурно-будівельного контролю Житомирської міської ради.

З 10.11.2017 року по цей час – заступник міського голови Житомирської міської ради.

Забезпечує реалізацію повноважень виконавчих органів ради в сфері житлового господарства, комунального господарства, охорони навколишнього природного середовища:

1. Організовує  і координує діяльність: управління житлового господарства міської ради, управління комунального господарства міської ради; управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення міської ради, відділу по обліку та розподілу жилої площі міської ради; управління муніципального розвитку міської ради.

2. Контролює та координує діяльність комунальних підприємств: «Житомирводоканал» Житомирської міської ради, «Житомиртепло-комуненерго» Житомирської міської ради, «Житомирміськгаз» Житомирської міської ради, «Зеленбуд» Житомирської міської ради, «Експлуатація штучних споруд» Житомирської міської ради, «Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування» Житомирської міської ради, «Електричних мереж зовнішнього освітлення «Міськсвітло» Житомирської міської ради в частині вуличного освітлення та благоустрою, «Міський інформаційний центр» Житомирської міської ради, «Інспекція з  благоустрою м. Житомира» Житомирської міської ради, « Виробниче   житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство № 6» Житомирської міської ради, «Виробниче  житлове  ремонтно-експлуатаційне  підприємство  № 9» Житомирської міської ради, «Автотранспортне підприємство 0628» Житомирської міської ради; комунальної установи «Житомирська міська рятувальна служба на воді».

Надає міському голові пропозиції щодо кандидатур для призначення на посади керівників комунальних підприємств, установи.

3. Здійснює заходи з припинення діяльності комунальних підприємств: «Виробниче житлове ремонтне-експлуатаційне підприємство № 1» Житомирської міської ради, «Виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство № 3» Житомирської міської ради, «Виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство № 4» Житомирської міської ради, «Виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство  № 5»  Житомирської    міської    ради,  «Виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство № 8» Житомирської міської ради,  комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства № 10, «Виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство № 11» Житомирської міської ради; комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного  підприємства № 12, «Виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство № 13» Житомирської міської ради, «Виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство № 14» Житомирської міської ради, «Виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство № 15» Житомирської міської ради, «Виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство № 16» Житомирської міської ради, «Житлове виробниче підприємство аварійних робіт» Житомирської міської ради.

4. Очолює:

громадську комісію з житлових питань при міськвиконкомі;

комісію при міськвиконкомі з формування та використання фонду житла для тимчасового проживання громадян;

наглядову раду у сфері розподілу житла при виконавчому комітеті міської ради;

уповноважену оцінну комісію при виконавчому комітеті міської ради;

житлову комісію при виконавчому комітеті міської ради з обліку внутрішньо переміщених осіб та надання житлових приміщень для тимчасового проживання внутрішньо переміщеним особам;

комісію з питань поводження з безхазяйними відходами;

комісію з питань прийняття в комунальну власність міської ради відомчого житлового фонду та інших об’єктів соціальної сфери;

міжвідомчу комісію по обстеженню технічного стану житлового фонду міської ради;

міжвідомчу комісію з розгляду питань, пов’язаних з відключенням споживачів від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води при відмові споживачів від централізованого теплопостачання;

комісію із забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків;

комісію з обстеження зелених насаджень в м. Житомирі;

робочу групу з питання придбання у комунальну власність житла для надання в тимчасове користування внутрішньо переміщеним особам;

робочу групу з питання забезпечення у багатоповерхових будинках доступності для всіх верств населення, зокрема людей з інвалідністю;

комітет забезпечення доступності інвалідів та інших мало мобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста Житомира.

5. Вирішує  за дорученням міського голови інші питання, пов’язані з  діяльністю виконавчих органів  міської ради.