Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради
Пашко Ольга Миколаївна
Пашко Ольга Миколаївна
Керуючий справами виконавчого комітету міської ради

майдан ім. С. П. Корольова, 4/2

Графік роботи:

08:30-17:30 (понеділок-п'ятниця)

Графік прийому громадян:

щопонеділка з 16.00 до 17.30                                                         

щовівторка з 09.00 до 11.00

щочетверга з 16.00 до 17.30

щоп’ятниці з 09.00 до 11.00

Тел.приймальні: 48-11-77

Facebook

Пашко Ольга Миколаївна

Народилась в смт. Червоне, Андрушівського району, Житомирської області.

Навчальний заклад, спеціальність: Івано-Франківський державний педагогічний інститут ім.. В.С. Стефаника, 1983 р. Вища освіта, вчитель історії, суспільствознавства, методист з виховної роботи).

Трудова діяльність

08.1983 до 05.1986 -  вчитель історії СШ №27 м. Житомира;

02.1988 до 01.1994 -  вчитель історії та суспільствознавства СШ №27 м. Житомира;

08.1995 до 10.2002  - вчитель історії СШ №17 м. Житомира;

11.2002 до 12.2011 -  завідуюча організаційним відділом, Виконавчий комітет Житомирської міської ради;

03.2013 до 05.2013 - провідний методист Житомирського обласного науково-методичного центру культурно-інформаційного забезпечення туризму та екскурсійної діяльності;

06.2013  до 06.2014 - головний  спеціаліст відділу планово-фінансової та кадрової роботи управління культури Житомирської обласної адміністрації;

06.2014  - заступник начальника відділу діловодства, контролю та господарського забезпечення, завідувач сектору організації протокольної роботи;

12.2015 -  керуючий справами виконавчого комітету.

Депутат Житомирської міської ради IV (2002-2006 рр.) та V (2006-2010 рр.) скликань.

Забезпечує ефективну взаємодію між виконавчими органами ради, реалізацію повноважень виконавчих органів ради щодо дотримання законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян, у справах дітей, проходження служби в органах місцевого самоврядування:

1. Організовує і  координує  діяльність:  планово-фінансового відділу міської ради, відділу господарського забезпечення міської ради, архівного відділу міської ради, відділу організаційно-протокольної роботи міської ради, відділу кадрів та з питань служби в органах місцевого самоврядування міської ради, управління ведення реєстру територіальної громади міської ради, управління звернень та діловодства міської ради, служби (управління) у справах дітей міської ради.

2. Контролює та координує діяльність комунальної установи «Трудовий архів м. Житомира» Житомирської міської ради.

3. Очолює:

спостережну комісію при виконавчому комітеті Житомирської міської ради;

комісію з питань захисту прав дитини при виконавчому комітеті Житомирської міської ради;

комісію з питань придбання соціального житла для дітей-сиріт, дітей,позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа, які перебувають на соціальному квартирному обліку і потребують надання соціального житла шляхом спів фінансування з місцевого та обласного бюджетів;

комісію для визначення потреб в облаштування дитячого будинку сімейного типу;

комісію з розгляду спірних питань щодо реєстрації фізичних осіб за місцем проживання;

тендерний комітет виконавчого комітету Житомирської міської ради;

конкурсну комісію по прийняттю на службу посадових осіб виконавчих органів Житомирської міської ради;

адміністративну комісію при виконавчому комітету міської ради;

постійно діючу Кваліфікаційну комісію з визначення кваліфікації водіям.

4. Координує організацію роботи щодо запобігання бездоглядності, профілактики правопорушень серед дітей, інших негативних явищ в підлітковому середовищі, повного державного утримання дітей-сиріт, які залишились без піклування батьків, співпрацює з Головним управлінням Національної поліції України в Житомирській області в частині профілактики злочинів і правопорушень, запобігання безпритульності та бездоглядності дітей.

5. Здійснює організаційне, матеріально-технічне, господарське забезпечення діяльності виконавчого комітету міської ради.

6. Організовує підготовку нарад, підготовку та виконання планів роботи виконавчого комітету міської ради, контролює редагування, реєстрацію та випуск розпорядчих документів керівництва ради та виконкому та їх своєчасне розсилання адресатам.

7. Забезпечує відповідність чинному законодавству проєктів рішень виконавчого комітету міської ради, дотримання порядку роботи з документами.

8. Контролює виконання рішень виконавчого комітету міської ради, регламенту роботи виконавчого комітету міської ради.

9. Організовує та контролює розроблення інструктивних матеріалів з діловодства, вдосконалення форм і методів обробки документів, впровадження комплексної автоматизації у діловодстві.

10. Здійснює методичне керівництво та контроль за веденням діловодства у виконавчих органах міської ради, спрямовує роботу з цього питання у виконавчих органах міської ради.

11. Визначає потреби і пріоритетні напрямки підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників виконавчих органів міської ради.

12. Забезпечує розроблення зведеної номенклатури справ, формування архіву.

13. Аналізує та контролює стан матеріально-технічного забезпечення виконавчого комітету міської ради.

14. Організовує нагляд за експлуатацією та утриманням у належному стані адміністративного будинку, споруд та інженерних систем.

15. Забезпечує розробку та виконання річних та перспективних планів ремонту приміщень міської ради, проведення робіт з благоустрою та озеленення внутрішньої території.

16. Відповідає за збереження та використання гербової печатки виконавчого комітету Житомирської міської ради відповідно до чинного законодавства України.

17.    Координує роботу з підготовки засідань виконавчого комітету міської ради та доведення прийнятих рішень виконкому міської ради, розпоряджень міського голови до відома виконавців; з ведення діловодства, впорядкування і збереження матеріалів, документів виконкому та тих, що надійшли від органів державної влади, підприємств, установ, організацій, громадян; з оформлення протоколів засідань виконавчого комітету міської ради;   технічного персоналу міськвиконкому, службового автотранспорту; розподілу службових приміщень.

18. Забезпечує гласність у роботі виконавчого комітету міської ради.

19. Контролює стан трудової та виконавської дисципліни.

20. Відповідальна за роботу з питань запобігання проявам корупції у виконавчих органах міської ради.