П О Р Я Д О К Д Е Н Н И Й
засідання виконавчого комітету міської ради
17 квітня 2024 року о 09:00
№ п/п | Назва питання | Доповідач та співдоповідач |
1 | 2 | 3 |
Про створення та призначення персонального складу та порядок роботи позаштатної постійно діючої військово-лікарської комісії та лікарсько-льотної комісії Житомирського ОМТЦК та СП на 2024 рік | Ягущин Ярослав Васильович- начальник відділення призову Житомирського об’єднаного міського територіального центру комплектування та соціальної підтримки | |
Про місцеву автоматизовану систему централізованого оповіщення населення Житомирської міської територіальної громади | Дідківський Микола Васильович – начальник управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення міської ради | |
Про роботу служби (управління) у справах дітей міської ради за 2023 рік | Бібла Ольга Василівна- начальник служби (управління) у справах дітей міської ради | |
Про організацію оздоровлення та відпочинку дітей Житомирської міської територіальної громади у 2024 році | Ковальчук Ірина Анатоліївна – начальник управління у справах сім’ї, молоді та спорту міської ради | |
Про затвердження Програми для кривдників у Житомирській міській територіальній громаді |
| |
Про демонтаж тимчасових споруд (гаражів, господарських споруд) на території міста Житомира | Поліщук Дмитро Сергійович- в.о. директора департаменту містобудування та земельних відносин міської ради | |
Про розгляд звернень щодо присвоєння та зміни адрес об’єктів нерухомості і будівництва (крім земельних ділянок) |
| |
Про затвердження Положення про комісію з обстеження зелених насаджень на території Житомирської міської територіальної громади та затвердження складу комісії | Червінська Поліна Володимирівна- начальник відділу екології та природних ресурсів міської ради | |
Про визнання громадян наймачами займаних жилих приміщень (квартир) | Гуменюк Андрій Віталійович – начальник управління житлового господарства міської ради | |
Про визначення замовника об’єкта будівництва та передачу проєктної документації | Глазунов В’ячеслав Володимирович – начальник управління капітального будівництва міської ради | |
Про початок формування конкурсної комісії для обрання членів наглядових рад комунального підприємства «Лікарня №1» Житомирської міської ради та комунального підприємства «Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка» Житомирської міської ради | Чорнобай Оксана Валеріївна - головний спеціаліст, бухгалтер управління охорони здоров'я міської ради | |
Про встановлення тарифів на платні медичні послуги, що надаються комунальним підприємством «Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка» Житомирської міської ради | Маренич Світлана Миколаївна- заступник директора з економічних питань КП «Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка» міської ради | |
Про зняття з контролю окремих рішень виконавчого комітету Житомирської міської ради | Скороход Віталій Володимирович- начальник управління звернень та діловодства міської ради | |
Про затвердження Порядку надання фінансової підтримки з місцевого бюджету на реалізацію тематичних суспільно корисних соціальних проєктів громадських та благодійних організацій | Краснопір Вікторія Валентинівна - директор департаменту соціальної політики міської ради | |
Про надання адресних соціальних матеріальних допомог громадянам-мешканцям Житомирської міської територіальної громади |
| |
Про надання адресної соціальної матеріальної допомоги на найм (оренду) житла |
| |
Про виплату одноразової матеріальної допомоги особам з інвалідністю 1 та 2 групи по зору |
| |
Про відшкодування витрат на поховання |
| |
Про надання адресної соціальної матеріальної допомоги |
| |
Про надання адресних соціальних матеріальних допомог |
| |
Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування, В.О.С. | Бібла Ольга Василівна- начальник служби (управління) у справах дітей міської ради | |
Про встановлення піклування над В.О.С. |
| |
Про встановлення опіки над Л.О.В. |
| |
Про встановлення опіки над Л.В.В. |
| |
Про створення дитячого будинку сімейного типу на базі прийомної сім’ї О.С.А., С.О.М. |
| |
Про затвердження висновку щодо визначення місця проживання В.К.І. |
| |
Про затвердження висновку щодо визначення місця проживання С.К.А. |
| |
Про затвердження висновку щодо визначення місця проживання Л.І.В. |
| |
Про затвердження висновку щодо визначення місця проживання С.М.Ю. |
| |
Про затвердження висновку щодо визначення Р.М.І. способу участі у вихованні та спілкуванні із дочкою Р.Ф.М. |
| |
Про затвердження висновку щодо позбавлення батьківських прав Д.А.О. |
| |
Про затвердження висновку щодо позбавлення батьківських прав П.А.Г. |
| |
Про затвердження висновку щодо позбавлення батьківських прав Р.А.В. |
| |
Про затвердження висновку щодо недоцільності позбавлення батьківських прав К.К.Л. |
| |
Про затвердження висновку щодо позбавлення батьківських прав М.Р.М. та М.Н.В. |
| |
Про затвердження висновку щодо позбавлення батьківських прав В.А.І. |
| |
Про затвердження висновку щодо позбавлення батьківських прав К.Л.І. |
| |
Про затвердження висновку щодо позбавлення батьківських прав М.А.О. |
| |
Про продовження строку перебування М.М.О. у закладі інституційного догляду та виховання дітей |
| |
Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів А.Р.М. |
| |
Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів Б.А.Р. |
| |
Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів Б.А.Т. |
| |
Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів Б.В.Т. |
| |
Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів Б.П.О. |
| |
Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів В.М.Р. |
| |
Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів Г.Є.Д. |
| |
Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів К.Ю.О. |
| |
Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів К.І.А. |
| |
Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів К.З.М. |
| |
Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів М.М.В. |
| |
Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів М.А.С. |
| |
Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів О.О.О. |
| |
Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів П.А.А. |
| |
Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів Р.М.М. |
| |
Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів С.К.А. |
| |
Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів С.М.А. |
| |
Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів Х.С.О. |
| |
Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів К.Д.О. |
| |
Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів Ш.В.С. |
| |
Про надання дозволу на дарування житла та земельної ділянки дітям: М.А.В., М.Т.В. |
| |
Про надання К.Т.Л. дозволу на дарування житла та земельної ділянки |
| |
Про надання С.Т.М. дозволу на дарування житла та земельної ділянки |
| |
Про надання Т.Л.М. дозволу на дарування житла та земельної ділянки |
| |
Про надання Ц.Л.В. дозволу на дарування житла |
| |
Про надання дозволу на дарування житла малолітній Ж.Д.Д. |
| |
Про надання дозволу на купівлю житла малолітньому Г.Р.А. |
| |
Про надання К.М.В. дозволу на купівлю житла |
| |
Про надання Р.Л.Л. дозволу на підписання необхідних документів |
| |
Про надання дозволу на підписання необхідних документів від імені малолітньої підопічної Д.С.О. |
| |
Про надання О.О.М. дозволу на підписання необхідних документів |
| |
Про надання дозволу на продаж житла від імені малолітньої Є.А.О. |
| |
Про надання Ч.А.Ю. дозволу на продаж житла та земельної ділянки |
|
Трансляція відбудеться на офіційному ютуб-каналі Житомирської міської ради